En kundsupport som kan sin sak och svarar snabbt

Autocenter i Lund AB är en fullskalig bilverkstad som utför bilreparationer av alla slag på samtliga bilmärken. Verksamheten startade 2003 och företaget har sju anställda. Förutom bilverkstad bedriver Autocenter i Lund även försäljning av begagnade bilar.

Sedan 2006 är INFOFLEX FORDON med INFOFLEX TIDPLAN en central del av företagets verksamhet och administration. Programmet har en katalogkoppling till Mekonomen.

All orderinformation från Mekonomen importeras väldigt smärtfritt, enkelt och korrekt till INFOFLEX FORDON, säger Mattias Gärdsell, kundmottagare på Autocenter i Lund AB.

Mattias berättar att de är väldigt nöjda med affärssystemets funktionalitet och att det är ”lättjobbat” som han uttrycker det.

Han berättar även att han har en del egna idéer och förslag på hur programmet kan göras ännu bättre. Infoflex kommer att kontakta Mattias inom kort för att höra mer, för trots allt, de bästa utvecklingsförslagen kommer alltid från de egna kunderna.

Mattias nämner hur nöjda de är med supporten från Infoflex.

Supporten fungerar alldeles utmärkt. Vi skickar in våra ärenden via mail och får alltid ett svar inom en rimlig tid. Och svaret innehåller alltid en bra och relevant lösning. Mycket bra, berättar Mattias.

Vi vill uppfattas som ett företag som verkligen bryr sig om sina kunder och affärssystemet från Infoflex är en avgörande del av vårt erbjudande och i våra kundrelationer.

Några produkter kopplade till artikeln

All orderinformation från Mekonomen importeras smärtfritt”

Mattias Gärdsel Autocenter i Lund AB

Vi använder

INFOFLEX FORDON med INFOFLEX TIDPLAN
Integrerad med katalogkoppling till Mekonomen

Om företaget

  • Mattias Gärdsell, kundmottagare på Autocenter i Lund AB
  • 7 anställda
  • Bilverkstad i Lund och försäljning av begagnade bilar
Vill du bli kund?

Ring 08-792 64 60 så berättar jag mer om våra produkter.